ראשי | בלוג בשרי | אנטריקוט למסעדות דובלה

אנטריקוט למסעדות דובלה

חובבי בישול לא ישמחו להודות בכך, אבל כשזה מגיע למבחן הסטייק, רק מעטים מצליחים להגיע לתוצאה של מסעדת בשר טובה. באחדים, האקסיומה הזו כל כך מושרשת, שהם אפילו המציאו לכך שם – אנטרקוט למסעדות.

כשחושבים על זה – המדובר בתעלומה. אחרי הכל, מבחינה קולינרית, סטייק אינו נחשב למנה מורכבת במיוחד. עיקרון ההכנה דומה מאד – שמים את הנתח על הגריל או על מחבת לכמה דקות והופ!

ועדיין, רוב האנשים יעדיפו סטייק במסעדה שמתמחה בכך.

למה סטייק במסעדה יותר טעים?

ישנן, כנראה, כמה סיבות לכך שרוב האנשים מוצאים את הסטייק במסעדה אטרקטיבי יותר. חלק מהתשובה קשור לתחום הפסיכולוגי. עצם האקט של הליכה למסעדה נושא עמו מטען חיובי. האווירה הנעימה, העיצוב המוקפד וההגשה האסתטית – כל אלו, בסופו של דבר, גם משפיעים על הנתח בצלחת.

אבל ישנן גם סיבות מהותיות יותר.

כאמור, למרות שסטייק הוא מנה, שלכאורה, פשוטה לביצוע, הכנתו דורשת מיומנות מסוימת וקיימת משמעות גם לניסיונו של המכין. העובדה, כי מסעדות בשר המתמחות בסטייקים מצוידות במערכות גריל מתקדמות, גם היא תורמת לפער הזה. מרבית הבשלנים הביתיים אינם נהנים מגריל כזה ומסתפקים בגריל על שבתנור הביתי או בצליה במחבת. באירועים מיוחדים, יהיה מי שיציב בחצר או במרפסת ברביקיו / מנגל, אבל, גם אלו, לרוב לא יגיעו לתוצאות של הגריל המתקדם במסעדה.

האם זה כל הסיפור? לא ממש.

יש עוד פרט דרמטי שעושה את ההבדל.

 

הסוד השמור של מסעדות הבשר

התשובה נמצאת לפנינו, בתוך הצלחת עצמה.

כן, אנחנו מתכוונים לנתח האנטרקוט בכבודו ובעצמו.

לעין בלתי מיומנת הסטייקים הם כמו פינגווינים, כולם נראים בדיוק אותו הדבר. אבל, האמת היא, כי קיים הבדל משמעותי בין נתח אחד לאחר. או, במילים אחרות – לא כל אנטרקוט הוא אנטרקוט למסעדות. הבשר שמגיע לרוב המסעדות ולקצביות בישראל מגיע ממקורות מגוונים ומזני בקר שונים. רוב הבשר מגיע ביבוא מדרום אמריקה, כך שעד שהוא נוחת בצלחת שלנו הוא עובר ידיים ותהליכים רבים.

מסעדות הבשר הטובות פועלות אחרת והן משתדלות לרכוש בשר טרי מעדרים מקומיים מובחרים ואת הבשר – ליישן בעצמן. מאחר שישנו מעט מאד בקר איכותי לבשר בגידול מקומי, הוא, באופן טבעי, יסווג ישר כאנטרקוט למסעדות ולא יגיע למחלקת הבשר בסופר השכונתי שלכם. סביר להניח, כי גם הנתח אותו תזמינו מקצב אונליין יגיע ממקור מיובא של בשר איכותי פחות.

למצוא קצביה טובה

בשר טרי איכותי שמטופל נכון עד הצלייה – זה הסיפור כולו.
בסופו של יום, המפתח לסטייק מצוין הוא חברה טובה, שמספקת גם ללקוחות פרטיים ‘אנטרקוט למסעדות’.
איפה מוצאים קצביה כזו, שחלק ניכר מהסחורה שלה מתבסס על בשר מקומי טרי? ובכן, אם אתם חיים בישראל, אנחנו ממליצים לכם את מוצרי הבשר היזרעאלי של דובל’ה. מה שמיוחד בבשר ובמוצרי הבשר של דובל’ה, הוא שמייסד החברה, דובל’ה וייס מכפר יהושע, הוא מגדל בקר ותיק, שבין היתר, מספק אנטרקוט למסעדות הטובות ביותר בישראל.

כיום, תודות לליין המוצרים החדש, אירועי המכירה בשטח שהחברה עושה באתרים שונים בארץ ונקודות המכירה ההולכות ומתרבות – גם אתם יכולים לטעום אנטרקוט של מסעדות, מבלי לצאת מבית.

 

מועדון החברים של דובל'ה!

הצטרפו והישארו מעודכנים באירועים מיוחדים, מתכונים, טיפים לטיפול בבשר והפתעות נוספות לחברי מועדון.

התגייסנו למען המולדת!

בימים אלו לא נוכל להמשיך לספק את השירות
ואנו מקפיאים את הפיעלות של אתר משק דובל’ה.

בתום המלחמה נבחן מחדש את המצב
ונעדכן על המשך פעילות.

עם ישראל חי!

תודה לכל קהל לקוחותינו שתמכו בנו במרוצת השנים
ולקחו חלק פעיל בשמירה על החקלאות הישראלית.

אנחנו רוצים להגיע גם אליך!

בעבר משק דובל’ה היה מספק למסעדות השף הטובות ביותר בישראל. כיום התחלנו לספק את מרכולתנו לצרכן הפרטי, ישירות מן המשק וללא תיווך.

אנחנו מגיעים בשמחה לפי ביקוש ועד כה פתחנו עשרות נקודות חדשות ברחבי הארץ, רק מפה לאוזן.

לא מצאת את האזור שלך?

כתוב לנו את את הפרטים שלך ואת פרטי האזור במקוש ונעשה את מירב המאמצים לשלוח גם לאזור שלך

מעוניין להיות שגריר באיזורך?
דילוג לתוכן